Kortingsacties
in de bioscoop

Het geven van korting en bioscoopbonnen levert een soms gecompliceerde opdracht op, waarbij de hulp van een adviseur noodzakelijk is.

De afspraken moeten worden gemaakt met de producent, de distributeurs en de bioscoopconcerns in Nederland. Een afspraak over korting bij films is dan ook een meer-partijen-afspraak. De korting die we kunnen afspreken met deze partijen is grotendeels afhankelijk van de communicatiewaarde van de Joint Promotion.

MasterCard/Het Diner-actie tijdens de Iens Diner Dagen

Met Het Diner zette Film & Video Support een uitgebreide actie op met Iens en MasterCard. Tijdens de Iens Diner Dagen krijgen de eerste gasten die met hun MasterCard betalen een origineel Het Diner-keukenschort of maken zij kans op een exclusief Het Diner-filmpremium, waaronder filmpremière kaarten en een Boretti-fornuis.

Bij Etos 2e kaartje halve prijs voor Jackie

Voor de nieuwe Eyeworks film Jackie, met Carice en Jelka van Houten en Oscar winnares Holly Hunter heeft Film & Video Support een bioscoopactie opgezet met Etos. Bij besteding vanaf 15,- euro krijgt iedere klant van Etos nu een voucher waarmee het 2e bioscoopkaartje voor Jackie voor de halve prijs gekocht kan worden. Ook is er samen met Etos en de Telegraaf een Special opgezet en bovendien konden alle lezers van de Telegraaf de DVD De Gelukkige Huisvrouw gratis ophalen in alle Etos filialen zoals u hier kunt lezen.

L’Oréal partner van Nova Zembla

Doutzen Kroes, het gezicht van L’Oréal Paris, heeft een belangrijke rol in de nieuwe historische film van Reinout Oerlemans / Eyeworks. Voor L’Oréal hebben we dan ook een actie georganiseerd waarbij bij elk L’Oréal-product, dat gekocht wordt bij Kruidvat, een “tweede kaartje –half geld”-voucher zit voor deze spectaculaire film. Tevens organiseerden we een wedstrijd om kaarten voor de exclusieve koninklijke première van Nova Zembla te winnen.

Met Amstel goedkoper naar All Stars 2: Old Stars

Bij elk kratje Amstel bier zit sinds medio oktober 2011 een voucher waarmee klanten een tweede kaartje voor de helft van de prijs kunnen krijgen voor de film Old Stars. Als officiële partner van de film was Amstel ook op de premièreavond gezellig aanwezig.

Kortingsactie met John Frieda en Sex and the City

Bij aankoop van een John Frieda haarverzorgingsproduct ontvingen klanten van DA een ‘2e kaartje, half geld’ voor Sex and the City. Gezamenlijk met de distributeur van SATC werd een special van GLAMOUR rond de film gemaakt die in alle bioscopen en bij alle DA’s in de schappen lag. Elke DA-winkel werd helemaal met Sex and the City posters en ander POS-materiaal aangekleed.