Wedstrijden
Het organiseren van een wedstrijd is een interessante joint promotion voor alle partijen.
On-pack, POS, Onweb, mailings, alles is mogelijk. Uw doelgroepen kunnen kaarten, merchandise van de film of grote prijzen winnen. En op deze manier kunt u flink wat exposure van uw merk krijgen via verschillende media en/of op verpakkingen en uw content in mailings of web wat opvrolijken.

H&M Minions filmpremière
Samen met H&M organiseerde Film & Video Support een voorpremière van de nieuwste Minions film. Clubmembers van H&M konden 4 premièrekaarten én een Minions outfit winnen!

Coolcat actie met Teenage Mutant Ninja Turtles
Winnaars van Facebook- en CRM actie wonnen coole prijzen zoals een Teenage Mutant Ninja Turtles koptelefoon!

MasterCard/Het Diner-actie tijdens de Iens Diner Dagen
Met Het Diner zette Film & Video Support een uitgebreide actie op met Iens en MasterCard. Tijdens de Iens Diner Dagen krijgen de eerste gasten die met hun MasterCard betalen een origineel Het Diner-keukenschort of maken zij kans op een exclusief Het Diner-filmpremium, waaronder filmpremière kaarten en een Boretti-fornuis.

Vriendenloterij en All Stars 2: Old Stars
Samen met de Vriendenloterij werd een wedstrijd georganiseerd waarbij een voetbalteam een rol in Old Stars kon winnen. Dit werd onder andere gedaan door een groots opgezette sms-actie. Het winnende team won naast een rol in de film ook een meet&greet met de acteurs en VIP-kaarten voor de première. Het logo van de Vriendenloterij is behalve op de voetbaltenues van het team in de film ook op andere manieren in beeld gebracht.

Kleurplatenwedstrijd van Hennes & Mauritz
Alle jonge bezoekers van kledingconcern Hennes & Mauritz kregen een kleurplaat van ‘Stuart Little 2’. Zo konden kinderen kaartjes, T-shirts en petjes winnen. Op 3 zaterdagen bezocht een grote Stuart Little (acteur in pak) een aantal Hennes & Mauritz filialen. Kinderen konden samen met Stuart Little op de foto. De foto’s en mooiste tekeningen waren daarna te zien en te downloaden vanaf de Stuart Little-website. Een erg leuke en succesvolle actie voor de allerkleinsten en hun ouders!

Vedior Uitzendbureau en ‘Meet the Parents’
Met een voor Vedior georganiseerde actie waarbij Vedior-pashouders kaartjes voor Meet the Parents konden winnen, is een respons van meer dan 40% op de mailing (naar meer dan 30.000 uitzendkrachten) behaald!